دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام میرسم به تو

آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام میرسم به تو

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی،دانلود آهنگ میرسم به تو از مازیار فلاحی

دانلود موسیقی جدید مازیار فلاحی به نام می رسم به تو

Download New Song By Mazyar Fallahi Called Miresam Be To

ترانه : علی ثابت قدم ، آهنگ : مازیار فلاحی ، تنظیم : میلاد بهشتی

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو

من وقتی با تو باشم چی می خوام از دنیا

با غیر تو غریبست این آدم تنها

می خوام بمونی پیشم وقتتی دلم می گیره

تا غم بیاد سراغم  می بینه هستی میره

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

من اونجوری که باید نبودم تو ببخش

من اونجوری که باید ندونستم قدرتو

تو کاری کردی لحظه لحظه هام دوباره پر شه از عطر تو

تا با تو آشناشم تا عاشق تو باشم

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

تو کاری کردی لحظه لحظه هام دوباره پر شه از عطر تو

تا با تو آشناشم تا عاشق تو باشم

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

دانلود آهنگ جدید 

دانلود ترانه مازیار فلاحی به نام میرسم به تو با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه مازیار فلاحی به نام میرسم به تو با کیفیت ۱۲۸
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.