دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ رامین بی باک به نام ادامه نمیدمت

دانلود آهنگ جدایی رامین بی باک به نام ادامه نمیدمت

دانلود آهنگ رامین بی باک به نام ادامه نمیدمت

دانلود موسیقی جدید رامین بی باک به نام ادامه نمیدمت

Ramin Bibak – Edameh Nemidamet

موزیک : رامین بیباک و محمد فتاحی ؛ ترانه : پوریا متابعان

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک

متن آهنگ جدید رامین بی باک به نام ادامه نمیدمت

نه راه نداره آدم تا کجا آخه طاقت بیاره

همش بی قراره دلی که قفلی زده رو تو سره کاره

دوره تورو خط کشیدم هرچی خیرت رسیده بس بود

حالا راهِ گلومو بسته عشقی که واسه من نفس بود

دست بردار از منِ بده ردی باش به فکر عشقِ بعدی

خوب بودم که دورم زدی انقدر که تهش دل قید تورو زد

دست بردار از منِ بده ردی تو این کارو باهام کردی

خوب بودم که دورم زدی انقدر که تهش دل قید تورو زد

معلومه دلم تنگ میشه اما ادامه نمیدمت

با خاطره باید چی کار کرد کاشکی هیچوقت نمیدیدمت

دوره تورو خط کشیدم هرچی خیرت رسیده بس بود

حالا راهِ گلومو بسته عشقی که واسه من نفس بود

دست بردار از منِ بده ردی باش به فکر عشقِ بعدی

خوب بودم که دورم زدی انقدر که تهش دل قید تورو زد

دست بردار از منِ بده ردی تو این کارو باهام کردی

خوب بودم که دورم زدی انقدر که تهش دل قید تورو زد

 

دانلود ترانه رامین بی باک به نام ادامه نمیدمت با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه رامین بی باک به نام ادامه نمیدمت با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام اگه بودی

آهنگ جدید عاشقانه مهدی جهانی به نام اگه بودی

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی،دانلود آهنگ اگه بودی از مهدی جهانی

دانلود موسیقی جدید مهدی جهانی به نام اگه بودی

Mehdi Jahani – Age Boodi

موزیک و ترانه : مهدی جهانی ؛ تنظیم : عماد لاریجانی ؛ میکس و مستر : محمد فلاحی

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی

متن آهنگ جدید مهدی جهانی به نام اگه بودی

اگه بودی حال و روزم

با الانم خیلی فرق داشت

غم تو از دل من اینجوری

زندونی نمیساخت

افتادم این گوشه ی دنیا تک و تنها

دلم تنگ تو که نیستی

چی قشنگه توی این دنیای بی رنگ

منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام

من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام

من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

ببین با دل دیوونه ی من هرجوری دوست داشتی تو تا کن

اصلا راهتو از راه من خسته جدا کن

تو که بدجوری این دیوونه رو کردی اسیرش

فقط دیدنتو از من دیوونه نگیرش

منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام

من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام

من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

 

دانلود ترانه مهدی جهانی به نام اگه بودی با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه مهدی جهانی به نام اگه بودی با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام گل عشق

آهنگ جدید عاشقانه رضا بهرام به نام گل عشق

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام گل عشق

دانلود موسیقی جدید رضا بهرام به نام گل عشق

Reza Bahram – Gole Eshgh

ترانه : حسین محمودی و حامد دهقانی ؛ موزیک : حامد دهقانی ؛ تنظیم : معین راهبر

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام

متن آهنگ جدید رضا بهرام به نام گل عشق

در پی چشمت شهر به شهر

خانه به خانه شدم روانه

گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من

این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه

شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده

رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده

کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی

بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه

شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه

شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

 

دانلود ترانه رضا بهرام به نام گل عشق با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه رضا بهرام به نام گل عشق با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام عکس قدیمی

آهنگ جدید عاشقانه شهاب مظفری به نام عکس قدیمی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری،دانلود آهنگ عکس قدیمی از شهاب مظفری

دانلود موسیقی جدید شهاب مظفری به نام عکس قدیمی

Shahab Mozaffari – Akse Ghadimi

تنظیم : مسعود جهانی ؛ ترانه و ملودی : علی یاسینی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری

متن آهنگ جدید شهاب مظفری به نام عکس قدیمی

به جز چندتا عکس قدیمی چی ازت مونده برام

خاطره هات و جمع کن از اینجا انگار فکر رفتن نداره

انگار همه دست به یکی کردن منو از پا درارن

منو از پا درارن دیگه بسه برا من

اینجا بی تو موندن نداره دیدی همه حرفات شعاره

زدی زیر قول و قرار چی منو از فکرت دراره

هرکی بوده شبیه تو دیدم خاطرات شبیه تو نیستم

ببین چقدر عوض شدم منم دارم دیگه شبیه تو میشم

یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد

این دیوونه تنها شد

یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد

این دیوونه تنها شد

چشات منو اصلا ندید هر دفعه که برگشتی بدتر زدی

نه این که تموم کارم فقط یکم خستم همین

از وقتی رفتی تو از اینجا این خونه آروم نداره

نمی خوام یادت بی افتم کاش هیچوقت بارون نباره

یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد

این دیوونه تنها شد

یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد

این دیوونه تنها شد

یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

این دیوونه تنها شد , این دیوونه تنها شد

دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد

این دیوونه تنها شد

 

دانلود ترانه شهاب مظفری به نام عکس قدیمی با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه شهاب مظفری به نام عکس قدیمی با کیفیت ۱۲۸