دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ ایرانی کامران مولایی به نام قاتل جانی

 دانلود آهنگ ایرانی کامران مولایی به نام قاتل جانی

 دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام قاتل جانی با بالاترین کیفیت
Download New Music Kamran Molaei – Gatel Jani
تنظیم ومیکس مستر : باربد زارع , ترانه : مجید احمدی
طراحی و عکس : سعید دیزل , اوا : کیوان پویا
آهنگ کامران مولایی به نام قاتل جانی

متن آهنگ جدید کامران مولایی بنام قاتل جانی
شکل دوری تو دوری تنم از جان بود حاله من حاله گلی غم زده در طوفان بود
بی تو دلتنگی خود را همه شب باریدم پنجه در پنجه ی باران مُردنم را دیدم
رفتنت مرا داد به غم مُژه بر هم زدنی زندگی ام ریخت بهم
نفسم را به تو بخشیدمو تو دور شدی از فداکاریِ من بود که تو مغرور شدی
همه ی شهر شده شاهد ویرانیه من تو کجایی تو کجایی قاتل جانیه من
بی تو هر شب من مشغولم به هوایت میپیچد سنگ صدایت میلرزد دله دیوانه برایت
بی تو هر شب زده باران در چشمانم رخنه کرد عشقت در جانم آه از آشوبه این بغضه پنهانم
بی تو از هر کسه دیگر دلم آشوبتر ست قفس از خانه ی تنهایی من خوبتر ست
رفتنت قلبه شکسته ی مرا داد به غم مُژه بر هم زدنی زندگی ام ریخت بهم
همه شب باریدم پنجه در پنجه ی باران مُردنم را دیدم
خواستی فاصله ما بینه تو با من باشد آخر عشقه منو تو نرسیدن باشد
خواستی هر چه نمیخواستم از تقدیرم گفته بودم که در این فاصله ها میمیرم
بی تو هر شب من مشغولم به هوایت میپیچد سنگ صدایت میلرزد دله دیوانه برایت
بی تو هر شب زده باران در چشمانم رخنه کرد عشقت در جانم آه از آشوبه این بغضه پنهانم

دانلود آهنگ کامران مولایی به نام قاتل جانی

دانلود آهنگ ایرانی امیر عباس گلاب به نام مثل فرشته ها

 آهنگ ایرانی  امیر عباس گلاب به نام مثل فرشته ها
 دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام مثل فرشته ها با بالاترین کیفیت
Download New Music Amir Abbas Golab – Mesle Fereshteha
دانلود آهنگ امیر عباس گلاب به نام مثل فرشته ها

منتشر کننده وب سایت اسکای رز
ترانه: رسول بهادیوند , موزیک: فرامرز نصیری , تنظیم: آرتین زمانی
متن آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام مثل فرشته ها :
مثل فرشته ها توی نوشته ها اونقده خوبی که جات تو بهشته ها
مثل هوای خوب گرمی مثل جنوب حس دلتنگیه آخرای غروب
تو تنها نیستی حواسم بهت هست تو هرجایی میری یکی تو دلت هست
تموم شبارو تو چشم تو خوابم با دنیا سر تو دیگه بی حسابم
بغضم گرفته بود دریا شدی برام باعث شدی از اون حال و هوا درام
تو نیمه ی منی من نیمه توام دیوونه ی منی دیوونه ی توام
بغضم گرفته بود دریا شدی برام باعث شدی از اون حال و هوا درام
تو نیمه ی منی من نیمه توام دیوونه ی منی دیوونه ی توام
رسیدم بهت اما ازت رد نمیشم باهات بد نمیشم باهات بد نمیشم
یه عشق با یه لبخند میتونه شروع شه با یه حرف میتونه جهان زیر و رو شه
بغضم گرفته بود دریا شدی برام باعث شدی از اون حال و هوا درام
تو نیمه ی منی من نیمه توام دیوونه ی منی دیوونه ی توام
بغضم گرفته بود دریا شدی برام باعث شدی از اون حال و هوا درام
تو نیمه ی منی من نیمه توام دیوونه ی منی دیوونه ی توام

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب به نام مثل فرشته ها