دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام من باید زنگ بزنم به بچگیم

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام من باید زنگ بزنم به بچگیم با کیفیت بالا
Download New Music Reza Yazdani – Man Bayd Zang Bezanam Be Bachegim

دانلود آهنگ رضا یزدانی
ترانه : مهدی ایوبی , تنظیم : محمد خرمی نژاد
متن آهنگ جدید رضا یزدانی من باید زنگ بزنم به بچگیم
میدونم خیلی گرفتاری دارین سر برجه و بدهکاری دارین
بابتِ مزاحمت شرمنده م ته جیبتون یه دوهزاری دارین
من باید زنگ بزنم به بچگیم من باید زنگ بزنم به کوچه مون
به روزایه دلخوشیهای کوچیک به شبایِ خنده های بی امون
دله من تنگه برای خونه مون برای جوونیای مادرم
من فقط میخوام صداشو بشنوم من دلم تنگه برای پدرم
من باید زنگ بزنم به رفقام که برن دوچرخه مو سوار شن
که نذارم قدشون بلند شه مثه من اینجوری گریه دار شن
من دلم تنگه برای مدرسه م واسه نیمکتی که خیلی تنگ بود
زنگه تفریح پر از نارنگی چه اهمیتی داشت که جنگ بود
من میخوام زنگ بزنم به برفِ دی به زمستونی که با ما قهره
من باید به آسمون خبر بدم که به جاش چه دودی روی شهرِ
حیف از کسی که جای زندگی لا به لایِ خاطره گیر افتاد
حیف که نفهمیدیم پیر شدیم حیف که دوزاریمون دیر افتاد
میدونم خیلی گرفتاری دارین سر برجه و بدهکاری دارین
بابتِ مزاحمت شرمنده م ته جیبتون یه دوهزاری دارین

دانلود آهنگ ندیم به نام بارون

 آهنگ ندیم به نام بارون

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام بارون با بالاترین کیفیت
Download New Music Nadim – Baroon

دانلود آهنگ ندیم
ترانه: مریم زاهدی , موزیک: آرمین مکری گل , تنظیم: فتاح فتحی
دانلود آهنگ جدید ندیم بنام بارون
وقتی که بارون میخوره میخوره آروم میخوره رو تن خاکو
خیس خیابون میخوره وای میخوره وای میخوره وای
شونه به شونه عزیزم هستی کنارم عزیزم نگات تو چشمام
چه حالی دارم عزیزم وای عزیزم وای عزیزم وای
میشی همه زندگی دلی که تنگه میدونی
حالو هوای دلمون خیلی قشنگه میدونی
دیوونتم رد داده قلبم واسه چشمای سیات
مال منه مال منه اون دوتا دستات
میشی همه زندگی دلی که تنگه میدونی
حالو هوای دلمون خیلی قشنگه میدونی
دیوونتم رد داده قلبم واسه چشمای سیات
مال منه مال منه اون دوتا دستات

موهاتو وقتی میبندی نمیدونی که چقدر قشنگی

قشنگه شبهای پاییز کنار آتیش عطر دل انگیز

تو آشیونم یه آهنگ خوب صدای گیتار هوای مرطوب

میشی همه زندگی دلی که تنگه میدونی

حالو هوای دلمون خیلی قشنگه میدونی

دیوونتم رد داده واسه چشمای سیات

مال منه مال منه اون دوتا دستات