دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ حامد پهلان به نام مال من شو

آهنگ جدید حامد پهلان به نام مال من شو

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان،دانلود آهنگ مال من شو از حامد پهلان

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام مال من شو

Hamed Pahlan – Male Man Sho

متن آهنگ جدید مال من شو حامد پهلان

همه دنیا رو دیدم هیشکی به مثال تو که نیست

اسم تو رو زبونمه عشوه و ناز رو کم بریز

واسه با تو بودنم هر چی بخوایی صبر میکنم

اگه بگی قهری با من میمیرم و تب میکنم

بیا دیگ مال من شو یکم نگران من شو

بگو میشی مال من تو خوبه با تو حال  من خو

بیا دیگ مال من شو یکم نگران من شو

بگو میشی مال من تو خوبه با تو حال  من خو

خودت اینو خوب میدونی دار و ندار من تویی

جوری عاشقت شدم همه کس و کارم تویی

واسه با تو بودنم هر چی بخوایی صبر میکنم

اگه بگی قهری با من میمیرم و تب میکنم

بیا دیگ مال من شو یکم نگران من شو

بگو میشی مال من تو خوبه با تو حال  من خو

بیا دیگ مال من شو یکم نگران من شو

بگو میشی مال من تو خوبه با تو حال  من خو

دانلود ترانه حامد پهلان به نام مال من شو با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.