دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ایرانی میتوانید با کیفیت بالا از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ امین حبیبی به نام تا همیشه

 دانلود موسیقی جدید امین حبیبی بنام تا همیشه

Download New Music Amin Habibi – Ta Hamishe
متن آهنگ جدید تا همیشه امین حبیبی
قبل از تو این نبودم من اینچنین نبودم اینگونه عاشقانه عاشق ترین نبودم
قبل از تو من که بودم تنها و یکه بودم سرگرم زندگی و دنیا و سکه بودم
دیدم تورا شدم دیوانه شدم چو شمع و تو پروانه آواره ای شدم بی خانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه …
شدم شبیه یک ویرانه افتاده گوشه ی میخانه اسیر باده و پیمانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه  …
با من چه حرده ای تو چه کرده ای که بی تو عمرم گذشت و اما هنوزم با منی تو
جانم بع لب رسیده آه دلم دیگر بریده عشق تو این دلم را به خاک و خون کشیده
دیدم تورا شدم دیوانه شدم چو شمع و تو پروانه آواره ای شدم بی خانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه …
شدم شبیه یک ویرانه افتاده گوشه ی میخانه اسیر باده و پیمانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه  …

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.